Etiketter

torsdag 29 september 2011

Miljöbeskrivare

Jag tror att det är vår eller sommar för dem har inte varma kläder utan bar en rock och en hat i boken Boken utspelar sig i England på landet och inne i London. 


När vi är i London tror jag att det finns mycket folk och fler byggnader och det är nog stökigare mer kriminalitet mer nersmutsat och det händer nog mer där än på landet. 


När dem är på landet tror jag att det är ganska blåsigt och mycket träd inte jättemycket folk fin natur inte så stökigt och inte så mycket kriminalitet.


 Effekterna av sommar och vår längtar jag till jag tror också att det utspelar sig för länge sen och det är intressant tycker jag.

P
M
I
Det är sommar/vår. 
Vissa är fattiga.
Både London och landet är visa fattiga. 
Det finns mycket folk.
Det finns kriminalitet.
Det utspelar sig för länge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar