Etiketter

torsdag 8 september 2011

Självporträtt

Hej, jag heter Michelle Cederblad. Mina föräldrar är skilda så min pappa bor i Kävlinge och min mamma bor i Lund. Min mamma heter Jenny och min pappa heter Mattias. Jag har fyra syskon, två katter, en kanin och två marsvin. Katterna heter Kitty och Andy och marsvinen heter Wilma och Sixten och min kanin heter Pepe. Mina syskon heter Philip, Bastian, Liv och Tilde.
På min fritid dansar jag. Jag dansar i Kävlinge på LL dance studio och min dans heter latinfusion. Jag är med kompisar och jag håller på med min kanin som jag har på 4H jag har min kanin tillsammans med min kusin Matilda vår kanin heter Pepejeans men kallas för Pepe jag och Matilda brukar hoppa med han och han har varit med i en hopptävling. På 4H-gården finns det kaniner, hästar, lamm, getter, ankor, och en gris som heter Bea. 
Jag tycker att jag är bra på att dansa. I skolan är jag duktig på svenska och på att vilja lära mig nya saker. 

1 kommentar:

  1. En trevlig text om dig själv. Den blev riktigt bra och välskriven efter att du hade bearbetat den några gånger. Tålamod lönar sig!

    SvaraRadera